In de installatie-sector wordt het steeds moeilijker om aan de juiste mensen te komen. Dit ervaart KNOL installaties ook. Het is erg moeilijk om monteurs te vinden en vroegen Sanders om hulp om tussen alles nog op te vallen. Zo hebben we voor een banner gezorgd op 'vacaturebank', hebben we de website en Facebook pagina aangepast en een ontwerp voor op de bedrijfswagens. Nou, dat valt toch zeker op zo! Zie hun facebook pagina of hun website.

Door gemeente Ridderkerk waren we gevraagd of we de spread in de Blauwkai visueel iets 'spannender' konden opmaken. Aangezien het om de 'Feestdagen' gaat, mag het best wat feestelijker eruit zien. Voor de opsommingen hebben we voor een speelse tijdlijn gekozen en 'Rond de Feestdagen' genoemd. Ook voor de 'Tips' zijn er afzonderlijke icoontjes gemaakt. In de editie ervoor hebben we ook '10 Tips van de Brandweer tijdens de Feestdagen' met eigen gemaakte icoontjes.

9 van de 10x hebben advertenties haast, zij worden op het allerlaatste moment nog even geregeld bij de uitgeverijen. Zo ook voor Ruud Verschoor... Maar voor Sanders geen enkel probleem, dan blijven we toch wat langer. We hadden zelfs 2 varianten gemaakt zodat ze konden kiezen.

Duurzaamheids Fabriek Dordrecht heeft ons afgelopen jaar benadert voor het restylen van hun logo/huisstijl. Dit proces is nog in volle gang. Ondertussen hadden ze wel met SPOED een advertentie nodig voor Leerpark Dordrecht (wat vaak het geval is bij advertenties en zijn wij meer dan gewend). De teksten waren wel wat veel voor advertentiemateriaal, maar dat hebben we prima opgelost.