Pannenkoeken boerderij Brinkzicht is een gezellig familierestaurant in een prachtige authentieke Drentse boerderij, gelegen midden in het Nationaal beek- en esdorpenlandschap Drentsche Aa. De afgelopen 23 jaar lag de hoofdzaak hoofdzakelijk op oudere gasten, fietser, en wandelaars. De doelstelling was om naast de huidige gasten, meer te focussen op jongere gezinnen. Om dit te bereiken kreeg het interieur en exterieur een flinke facelift.

In Canada hebben ze een lekkernij dat heet 'Beavertail'. Dit zijn een soort van dikke pannenkoeken voorzien van zoete lekkernijen. Deze lekkernij komt naar Nederland onder de naam '(bever) Staart'. Daarvoor hebben we een volledige look/huisstijl mogen ontwikkelen, inclusief verpakking en website. Daar krijg je toch spontaan trek van?

Het maken van een huisstijl is iets heel persoonlijks, je hoopt dat de klant net zo blij reageert als bij het uitpakken van een cadeautje. Hier een logo voor een kledingwinkel/fashion inclusief monogram.

Voor KnipShop Ab & Hans in Papendrecht hebben we het logo mogen restylen/moderniseren. We hebben voor een 'verknipt' logo gekozen in een strakke vormgeving. Daarbij hebben we gezorgd voor afsprakenkaartjes, visitekaartjes, lichtbak en belettering pand.

Cyberfreight International is in 2016 gestart met het vervoer en de opslag van pharmaceutische producten onder de naam Pharma Logistics. Buiten dat wij hun huisstijl daarop hebben aangepast, hebben we ook het ontwerp van de bedrijfswagen mogen verzorgen.

Fruit Market International BV is gespecialiseerd in distrubutie van lemons. Ze willen wat meer gaan doen met deze lemons en zijn van plan een drankje op de markt te brengen onder het mom van 'Green Bull' - de gezonde tegenhanger van 'Red Bull'. Peter Bouman vroeg ons daar een logo voor te maken onder de Spaanse vertaling 'Toro Verde'. De verpakkingen moeten nog worden geproduceerd.